sobota 10. října 2015

Zuzka a Petr, Zámek Hostačov, 10. 10. 2015

Není zámek jako zámek. Moje doporučení: pro svatební den by si novomanželé neměli vybírat historické budovy obklopené turisty, kde se slavnostní nálada lehce vytratí a spíše se hosté soustředí na to, aby se neztratili v davu procházejícíh lidí, to v lepším případě, v horším případě, aby se nezamíchali do konkurenční skupinky svatebních hostů. Zdá se vám to nepravděpodobné? Ach, kolikrát jsem to již zažila. Raději vám doporučuji zvolit soukromý zámek např. Hostačov. Místo naprosto famózní, kde na vás dýchne historie a kde si budete moci naplno vychutnat jen to vaše svatební veselí.
Já jsem se na tento den připravovala velmi zodpovědně. Se Zuzkou a Petrem jsem si po několika emeilech domluvila schůzku i předsvatební focení a hned jak jsem je potkala jsem se na jejich svatbu těšila. Je to tak, když je někdo srdečný a přátelský, bývá taková i svatba. A taky že byla! Svatební obřad se odehrával  na přilehlém ostrůvku a portrétní focení svatebčanů hned u zámku s výhledem do kraje. Co víc si přát? Po slavnostním obědě následovalo focení novomanželů v zámeckém parku, kde se k nám přidaly družičky i bratr nevěsty. Prostě se chtěli fotit:)

Musím říct, že kdybych po dvanácti hodinách focení nebyla tak vyčerpaná, využila bych pozvání se zůčastnit večerní oslavy. Ale já byla opravdu zralá maximálně tak do postele. Věnujte minutku těmto fotografiím a věřte, že až na konci najdete tu nejlepší!

make up: Eva Ďurďová
šaty na míru: od paní Trojánková ze Žďáru nad Sázavou
květiny: studio Florists z Chotěboře
dort: kavárna Chotěboř
druhý fotograf: Vojtěch Mejzlík, mejzlikfoto.com