čtvrtek 6. července 2017

Předsvatební focení na Žižkově


Předsvatební focení s Dominikou a Dominikem jsme si domluvili na poslední chvíli. Celý den jsem fotila pro neziskovou organizaci Spolu dětem a byla po vyčerpávajícím celodenním vedru k.o. Ale jak jsem vyjela  výtahem na dechberoucí vyhlídku  vysílače byla únava pryč. To světlo mě  okouzlilo.  Samozřejmě i  duo DD:) Ale to je jasné! A když jsem si druhý den přečetla Domi reakci na webu i já jsem se začala těšit na další focení.


"Zuzka nás ihned naprosto pohltila svou pozitivní energií. Je jako hurikán, který vás prostě s sebou strhne a výsledek stojí rozhodně za to. Tak, jak jsem místy z celé svatby zoufalá (komplikace, málo pomoci a neustálá práce na něčem), tak se nepopsatelně těším na svatební fotografie od ní - i kdybych byla mokrá jako slepice nebo popadala výzdoba, věřím, že to Zuzka zachytí tak, že to bude krásné. "