pátek 25. května 2018

Karolína a Michal, Roztoky u Prahy, 25. 5. 2018

Již první meil od Karolíny mě zaujal. Věděla přesně co chce.   Také nápad, že vlastně do Roztok se dostanu nejlépe vlakem byl fajn. Nakonec jsem vlakem opravdu jela. Do Roztok bych musela přejet celé centrum Prahy a to se mi nechtělo. Přeci jen, to bych si musela dát velký časový náskok. Ten jsem si stejně nakonec dala. Do Roztok jsem dorazila o hodinu dřív. Nikdy jsem tam před tím svatbu nefotila, tak jsem si prošla okolí restaurace a hlavně zámecký park. Pak už to jen šlo jako hodinky. Paní oddávající měla naprosto úchvatný proslov. Vedla ho důstojně. Počasí v květnu bylo letní. Takže jsme se společně všichni pěkně zapotili. Odpoledne jsme se šli fotit do zámeckého parku. Bohužel tam vypukli přípravy na sobotní Indické dny. Takže všude po celém parku byli rozmístěné stánky. Ach jo!!!! Nakonec  se mi nejvíc líbí fotky z příkopu. Já stojím na mostku a novomanželé jsou v zámeckém příkopě. Sluníčko zalezlo za mrak, tak i sluníčko mi nakonec udělalo radost. Když je slunce pod mrakem, tak se fotí krásně! Žádný boj s ostrým sluncem.

Ještě jednou posílám velké gratulace novomanželům!