sobota 8. června 2019

Marie a Michal, Lešišov u Sušice, 8. 6. 2019


Maruška s Michalem mě o nafocení svatby poprosili několik měsíců předem. Šumavu mám moc ráda, hlavně okolo Sušice. V Mokrosukách bydlí jedna z mých nejlepších kamarádek. Fotografovala jsem tam svatbu už na Svatoboru, na Hrádku a teď jsem si přidala i statek v Lešišově.
Od Marušky jsem měla instrukce, že svatba bude hlavně o jídle, pití a že se Michal strašně nerad fotí a že netančí. To je tak všechno, co jsem věděla. 
Když nastal den "D" bylo strašné vedro. Při nástupu na obřad začalo svítit ostře slunce, přitom celou dobu bylo krásně zataženo, přesně tak jak je to skvělé na focení.  No ale i s tím se nedá nic dělat, musí se s tím počítat.   Fotokoutek  byl na jedničku.  Jídlo skvělé a pak jsem se kousíček autem přesunuli na kopretinové pole. Tam jsem udělala mou oblíbenou fotografii Marušce, kde vypadá jako Leontýnka z filmu "Ať žijí duchové!"