sobota 15. června 2019

Míša a Petr, 15. 6. 2019, Horní Kněžeklady


 S Míšou a Petrem jsme si před svatbou pouze jednou zavolali. Lákali mě do Mikulova. To byla ještě zima a všude ležel sníh. Jela bych tenkrát hned. Zasněžený Mikulov to musí být nádhera. Každopádně svatba se konala v jižních Čechách odkud pochází Míša. Měla jsem to pouze 30 minut jízdy autem od mojí chaty u Lomnice nad Lužnicí. Takže lokace pro mě ideální.  Ale ta předpověď počasí ideální moc nebyla, meteorologové varovali před extrémním horkem.  
A jaká teda byla svatba Míši a Petra? Myslím, že já na tu svatbu jen tak nezapomenu a všichni hosté také ne. Byla plná emocí, hodně se brečelo, hodně se fotilo a hlavně se hodně tančilo. Kapela byla naprosto skvělá!  Obřad se odehrál v třešňovém sadu. Stačilo si jen utrhnout. Škoda jen, že vám sem nemůžu dát všech 650 fotek, které jsem odevzdala. Tak aspoň malá ochutnávka.
Ještě jednou hodně štěstí a lásky novomanželům!